Hogyan végez ügyfelünk 10x hatékonyabban vállalati folyamataival?

A történet kezdete

Ügyfelünk mindennapi vállalati folyamataiban találkozott több eljárás mellett, olyan repetitív elvégzendő feladatokkal mely feltételezése szerint, hatékonyabban is elvégezhető. Ötlet szinten megszületett az elképzelés, egy vázlat a helyes működésről, ezután cégünk a teljes szoftver elkészítésében és támogatásában aktív résztvevőként csatlakozott a projekthez

Megoldandó probléma, ügyféligények

Alapesetben az egyes elektromos tervek nagymértékben igényelnek manuális beavatkozást. Első lépésben az árajánlat készítése során találtuk meg azt a pontot ahol időt tudunk megtakarítani

A folyamat a következőképp épül fel:
Az eszközök paraméterének változtatásával (pl.: szín) több más, erre épülő eszköz cikkszáma, képe megváltozik. Ezen cikkszámokat kézzel, papír alapú, vagy interneten elérhető katalógusok segítségével lehet megtalálni. Minden új változatnál végig kell követni ezeket a cikkszámokat, amely magas fokú figyelmet igényel, hogy a hibákat elkerüljük.

Kihívások, speciális igények

Az árajánlat készítés bonyolultsága, az egyes termékek függőségeinek számolásából adódott. Egy példával élve: egy autó esetében szükséges egy motor, illetve guruláshoz szükséges kerékabroncsok. A szoftver figyelembe veszi, hogy a motort mint terméket felhasználjuk az árajánlatban és automatikusan számolásra kerülnek a megfelelő mennyiségű kerékabroncsok is

Az elért eredmények

Partnerünk számára az árajánlat adás tekintetében megközelítőleg 10x-es időmegtakarítást tudtunk elérni. A szoftver használatával a tervezés pontossága és a hatékonysága is nőtt.

A tervből automatikusan szekrényrajz, kábelezési rajz készül, és az árajánlat tetszőlegesen személyre szabható

Több mint 2000+ felhasználóval rendelkezik akik már 6500+ tervet készítettek el